Finfint besök.

Igår hade vi besök av Jasse, Malin och Malins nya "jag ska bara passa men sen köper jag en för jag bli så kär"- hund chihuahuan Musle. Em, eller Müslie. Inte vet jag. Vilket fall som helst. Äntligen fick jag iaf träffa Jasmine. Min favorit systerdotter :) Och enda, men det gör det samma. Tyvärr är Jasse överallt och ingenstans, så jag fick ingen bra bild på henne så det får va. Men här är iaf en bild på chihuahuan, för förutom när hon sov var kanske kamraskygg.



Måste erkänna att jag blev väldigt förtjust i henne. Annars tycker jag chihuahuor är ganska mesiga, bortskämda hundar, men inte den här inte. Dessutom var hon större än de kändisarna har som inte är större än råttor. Nä, jag föredrar faktiskt Ozzyar <3

Idag har det varit tomt och tyst i huset. Vi höllt på med uteplatsen ett tag, men det blev för varmt. Säkert 30 grader här. Jag hade nog fel när jag sa att sommaren var slut, HA!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Me SANNE!! så kan du ju inte skriva.. jag passade faktiskt henne bara och jag ska inte köpa en chihuahua!!

2009-09-19 @ 16:35:37
URL: http://malinmalmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback