Graoow!

Ni kanske har hört om vargen som härjar här i Skåne. Igår fick jag reda på att den vandrar omkring i västa sidan av Immelsjön, och jag bor på södra sidan av Immelsjön. Snacka om att den är nära oss nu! Vilket privilegier men tanke på att vargar nummera inte hör hemma i södra Sverige. HAHA, tänk om jag hade varit ute och sprungit och stött på vargen, scary.

Och igår såg jag tre Bambisar! Ja, rådjur alltså. De stod och beta på åkern mitt emot vårt hus. De var ganska långt bort så vi använde en kikare för att titta. Så söta! Ibland har de varit uppe på vår gräsmatta men det har jag tyvärr inte sett. Jag brukar ju inte vara upp vid de tiderna som de oftast tittar fram på. 

Jag älskar att bo ute i skogen! 

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback