Headbang my head off.

Jäklar vilken huvudvärk jag har haft idag. Något jag faktiskt aldrig brukar ha. Och trots att säkert två timmar gick försvann inte huvudvärken, så fick ta ett par huvudvärkstabletter. Inte för jag tror de hjälpte särskillt.

Men stackars mamma då! Mått illa då hon tog influensasprutan igår. Jag körde in henna och tänkte att jag också kunde ta en när jag ändå var där, men det fick jag inte eftersom jag inte var skriven där. Jag brydde mig inte så mycket, men idag berättade mamma att de inte hade någon rätt till att neka mig, även om jag inte är skriven där. Jag sa att jag skulle stämma dem på en miljon, men då skrattade de bara. HAHA. Ja, jag skämtar mycket jag.

Ikväll hjälpte Kjell mig med att byta däcken på bilen, men även jag got down and dirty. Tror aldrig jag har varit så skitit om händerna. Plus att jag inte ens reagerade på jättspindlen som promenixade på däcket. Istället tog jag fram nån sorts skruvdragare och skruvade muttrarna så den gömde sig någonstans. Nu får vi iaf hoppas att jag kommer upp för backarna här hemma när det blir snö. Har ju tyvärr inga dubbdäck. Det får bli nästa vinter. Om regeringen inte har förbjudit dubbdäck då :/

Snart blir det sängen, inte stackars huvud smärtar fortfarande!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick ju aldrig någon kallelse till den sprutan men när jag skulle följa gamla Brita till hennes vårdcentral gick det bra att jag också tog den. Hon sa att alla ska ju ändå få den. :) Så det skulle du med ju!!

2009-11-26 @ 19:55:50
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback