Dåli' stil, va'?

Världs sämst på att blogga nuförtiden, jag vet. Men dagarna spendras först framför tv till klockan 1 då Seven heaven slutar, sen fastnar man på facebook, arbetsförmedlingen och aftonbladet och glömmer därmed allt annat. Sen umgås man med mamma lite och sen är man fast med någonting annat. Så blir bloggandet bortprioterat. Ändring? Näh, antagligen inte. Men jag ska försöka lova att lägga upp bilder från förra helgen. Vilket bara är bilder på Jasse och mig. HAHA.

Igår var jag iaf hemma hos Hanna. Hennes fiiina lägenhet på Österäng. Och Svante, hennes nya kattkelling. Sen körde vi ner till stan, vilket är helt fantastisk då vi båda suger på orgentering. Vi körde faktiskt fel när vi skulle tillbaka till Österäng, men vi hittade minsann! I stan var vi och kollade på massa gamla saker hos Röda Korser och drack kaffe på Fenix. Vi stannade inte i stan så länge för det regna. Inget kul med att vara i stan då. Som sagt körde vi lite fel hem till Hanna, men när vi väl var framme drack vi te och letade efter pubar i Kristianstad. Inte det lättaste faktiskt. Dessa måste upptäckas snarast. Ja, sen körde jag hem. För första gången i mitt liv körde jag i mörker... blev bländad av varenda jävla bil. Men ja. Jag var duktig ;)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback