Shoppingabstinens.

Gosh, vad det kliar i mina fingrar. Nu är det faktiskt frammarsch mot vår, vilket innebär många fina, ljusa kläder, vilket jag inte kan låta bli att köpa. Men som gymnasieelev har jag helt enkelt inte råd! Dessutom har jag sedan 4 år tillbaka fått klara mig på mina 1050 kr. Det är inte lätt och ser därför framemot mitt första riktiga jobb. Så länge får jag använda PB :) Men kan ju inte använda mycket där eftersom det ska gå till körkort och bil, möjligtvis möbler till min dröm lägenhet!!

Sen vill jag också skratta alla i ansiktet som sagt att "nu är våren här, låt oss klä av oss alla vinterkläder" då det snöade både idag och igår. HAHA på er ( som sagt jag har abstinens, jag kan inte stå för vad jag säger! ). Nej våren är först här när all grönt börjar dyka upp, punkt slut.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback