Pluggdag.

Idag får det bli en riktig pluggdag då vi inte ska till mamma och lämna möblerna som planerat. Så plugg, plugg, plugg för min del. Måste göra klart geografin, men kommer inte ihåg alla uppgifter jag gav mig själv (!) så jag får helt enkelt gissa. Jag har ju generellt om ekonomin så jag drar i alla trådar när det gäller det. Hoppas de andra gör sin del. Jag har även börjat med power pointen. Så ni vet ^^ HAHA.

Nästa helg åker jag till mamma. Jag har brist på mammas mat i magen ^^ Nej, men har ingen lust att vara i Klippan. Och jag vill bara ta det lugnt. Alltså är Mjönäs det perfekta stället för detta. Ta det lungt och äta god mat.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback