Monday. Again.

Finns det något tråkigare än måndagar? HAHA. Nej ska inte vara negativ och dra ner er i skiten. Men längtar till fredag iaf. Blir tjejkväll här hemma och jag hoppas ni dyker upp :)

Shajt, skulle låna en bok idag på biblioteket, men hon sa att jag inte fick låna den för jag hade skuldet på 210 kr! OMG! Men eftersom jag glömde betala tillbaka pengarna till Cicci i lördags så kunde jag betala av min skuld och fick min bok. I fortsättnigen ska jag lämna in böckerna i tid x) Alla böcker har varit skolböcker som jag använt till olika uppgifter. Eftersom vi oftast har mer än en månad på oss att göra ett arbete har det påverkat inlämningen av böckerna. Men ska vara noga i fortsättningen, inte för det kommer vara så länge till, för vi tar snart STUDENTEN!

Någon mer än jag som freakar inför projektarbete? Igårkväll kunde jag knappt sova för jag låg och tänkte på det. Måste fan bli klar snart Nikuu, vi ligger redan efter jättemycket! Enkäter ska skickas ut, loggbok ska skrivas (ooops), fakta ska ordnas. Och hur fan ska man få ihop 100 timmar vardera? Idioter!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

Jag håller på med fakta sidan. Den är jätte konstigt

eller så tar jag bort sidan och gör en ny =)

2009-03-23 @ 23:25:45
URL: http://rikuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback