STUDENTEN!

Jag har verkligen inte haft ork till att lägga upp några bilder, så de kommer väl imorgon. Jag har heller inte haft ork att skriva, och har egentligen inte det nu heller.

Men iaf, så började en helt underbart blött champange frukost med Hanna, Maja, Nikuu, Louise, Anders, Krille och Roger. Och på vägen tillbaka till skolan kom Joel springandes, han missade det hela. I skolan, för att korta ner, blev det studentfoto, jättegod mat, betygsutdelning och cermoni i idrotthallen. Och sen utsrånget! Åh va härligt det va att stå längs fram i trappan och skrika och vissla! Sen fick jag leta upp mina familj och hittade de ganska långt bak. Men jag hittade. Men Nikuu hittade inte sina så jag väntade på henne så hon också hittade sina, men sen dissade hon mig :( Så jag fick gå i studenttåget helt själv för resten av min klass hade redan gått till flaket. Sen kunde jag inte hitta Malin där hon sa att hon skulle vara och mit skylt pajades och jag blev så arg på den så jag slängde den i en soptunna! Men det slutade ju väl, för jag fick åka i en cabbe :) Och visa upp mig! Allt hemma var perfekt! Fina presenter och världens godaste mat!

På kvällen körde Robban mig till Cc och där åt jag en gång middag. Och drack shots och kaffe med likör. Och GUUUD va' gott det va'! Ann hade rätt! Ska jag absolut dricka igen. Sen blev det lite spela jag inte fatta och några spel jag fatta och några spel jag absolut sög på! Men vi hade kul! Efter det åkte Henna, Cc, Igor, Shille, Jonhatan och jag till stan för att festa, åt åtskillda håll dock. Vi möte upp Ida och sen festa vi hela natten lång!

Efter tre åkte jag, Cc, henna, Shille och Igor hem till Cc och Hennas moster hus och sov där. Klockan va väl 5 innan vi kom i säng. Och på morgonen åkte vi hem.

Tackar alla som var delaktiga i min student, trots det som hände, blev den mycket lyckad :)

Och tack min klass för några  konstiga, men roliga minnen!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

tack sj babe. :D

2009-06-15 @ 12:47:53
URL: http://cheneyy.blogspot.com
Postat av: Cc

vad menade du med att ann hade rätt? :p

2009-06-15 @ 12:48:32
URL: http://cheneyy.blogspot.com
Postat av: CC

du uppdaterar ju ej :S

2009-06-20 @ 13:37:23
Postat av: Pogie

Jag missade med flaket! var tvungen att vänta på människor och leta upp människor :(

2009-06-28 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback