Lite besviken.

Var man ju på några klasskamrater, då väldigt många var taggade inför idag då vi skulle träffas i stan och ha trevligt. Men endast jag, Maja, Hanna, Nikuu, Joel, Hanna, Karin och Emelie kom. Men vi hade ju ganska trevligt ändå. Vi gick till gröningen, där det börja regna så vi gömde oss i klättertornet på lekplatsen. När det slutade åkte några hem medan vi andra stack till Tapaz. Typ mitt nya favorit ställe :D Tack vare Hanna och Maja <3 Sen ville några äta, så vi stack till någon asiatisk restaurang. Sen var mina fötter döda eftersom jag hade ny (underbart fina) skor. Tur att Malin hämtade Hanna och mig på stationen, annars hade jag fått gå hem barfota! Men i övrigt hade jag det ganska trevligt :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback