Förlåt.

Blir inte så mycket uppdatering nu förtiden. Kanske blir bättre sen.

Idag blir det lite skola och sen drar vi till Helsingborg för att leta upp en restaurang som har öppet på måndagar. Vi ska käka någonstans medan resten av vår klass är på bal. Vi trivs bäst i varandras sällskap faktiskt. HAHA. Vad gör man nte när man är snål också? Nej, men allvar, jag har nada dinero kvar sen alla mina studentkläder och tillbehör. Och det är ju de som är viktigast! Så istället ska jag umgås med flickorna :)

Just nu är det stora grävmaskiner på vår uppfart så vetefan hur jag ska kunna gå där med hundarna som Malin bad mig göra via en LAPP! Hallå, tror du jag tittar på dörren det första jag gör på morgonen?! NEEEEJ! DAAAAAH! Så jag hade planerat min dag så bra som jag gör varje dag, men nu är det helt förstört! DUUUUUMMA dej Malin! :P

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback