Down town.

Så snart Jasse har vaknat ska Malin, hon och jag ner till byn. Vi ska fixa på Fenix, lämna in min underbara ring jag fick av Malin, Jasse och Daniel för att få den förstorad och graverad. Har ingen aning om vad det ska stå där för det ska Malin bestämma. Efter det vet jag inte. Kanske en glass på Sibylla? :D

Btw Cc. Jag kan inte kommentera din blogg. Ingen aning om vad jag ska välja som profil. Iaf, så önskar jag dig lycka till med jobbet! Och att jag är i Klippan, men att jag hör av mig när jag kan ses, så jag inte är i K-stad.

Sen undrar jag också; Kan vi inte ha nån liten grillfest någonstans?! Hade varit superkul jue! Träffas alla vi tjejer och umgås! Hör av er om ni gillar ideen! ;D

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback