Arbetslös.

Jag har inte funderat så där jättemycket på att jag är arbetslös då körkortet tar upp alla mina tankar. Men imorgon smäller det, då ska jag lämna in en blankett där det står med stora bokstäver: JAG ÄR ARBETSLÖS, SKJUT MIG.  Något i den stilen. Och sen måste jag söka jobb jag ändå inte kan tacka ja till eftersom jag ska flytta, ta körkort, blir vuxen o.s.v. Och det tar ju tid! Speciellt det där med att bli vuxen. Jag har aldrig föreställt mig som vuxen. Jag ser mig fortfarande som en 16-åring som surfar runt på de mest meningslösa sidorna på internet. Bdb, Facebook, Lunar(!) och jag bloggar! Okej, bloggning har blivit riktigt stort, men när jag började fanns det ett fåtal storbloggare, och dem visste jag inte ens till. Jag var överhuvudtagen inte det minsta allmänbildad! Och engagerar mig heller inte idag till att bli det. Vissa saker snappar man upp, men precis som i barndomen så åker det mesta in genom ena örat och ut genom andra. Slutsatsen är iaf att jag inte känner mig det minsta vuxen, måste jag då växa upp?
/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback