Where is my voice?

Shajt. Har tappat rösten nästan totalt nu. Skulle säga någonting till Malin, men bara några enstaka stavelser kom fram. Nu funderar jag på att gå ner och värma en gott varmt, gott, välsmakade te. Med mycket honung. Sen ska jag snabbt ut med Ozz och sen blir det bingen. Så får vi hoppas att rösten är tillbaka imorgon. Annars får jag använda mina teckenspråkskunskaper ^^

På tal om rösten så kom jag på en ganska rolig grej. När Robban och jag var små så påstod han att om man snackade för mycket skulle man få slut på ord. Och som min stora förebild så trodde jag såklart på honom x) Iaf så känns det som jag har använt upp alla mina ord efter igår och idag. Well well. Får väl hålla tyst så jag får tillbaka lite ord. HAHA.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback