Väla & syskonkärlek?

Imorgon... så måste jag till väla! Jag menar panik! Vill köpa en klänning jag kan ha den 23. Jag hatälskar klänningar. De är jättefina, men jag passar inte i någon, blää. Iaf så kör Malin mig dit :D Och Nikuu ska hänga med! Wiie! Efter det ska jag följa med Nikuu hem där vi ska jobba med vårt projektarbete och äta asiatisk mat :D MUMS! Nikuu och henns mamma lagar mkt god mat ska ni veta! Den näst godaste maten, ni vet, efter min mamma :D HAHA. På tal om mamma så var jag och Malin där idag med Harry. Mamma tyckte synd om stackaren och Kjell tyckte bara synd om Ozzy som inte fick följa med till tralleboda :P HAHA. Kjell gillar min vovve :)

HAHA. chatta nyss med Robban.

Kemichal säger:
LOL

saηηe säger:

lol?

Kemichal säger:
läste precis din blogg

saηηe säger:

har du inget bättre för dej

Kemichal säger:
din lista med saker som du stör dig på

Kemichal säger:
liknar min

Kemichal säger:
jag pratar fort, älskar choklad, hatar telefon, jag snoozar ibland 2 timmar, dåligt minne, mkt ansvar och jag pratar alltid med mig själv i huvet

saηηe säger:

jaa, vi e ju trots allt lika ^^

Kemichal säger:
nästan alla vi e verkligen syskon

saηηe säger:oj, syskon skulle jag skriva

/ sanne andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback