Panic!

Vetenskapliga arbetet ska vara klart idag! OMG! Okej, jag är typ klar, men önskade vi hade en vecka till på oss så jag kunde finslipa den. Skitsamma. Kommer ändå inte få VG, hur mycket jag än kämpar med den. Madde är väääldigt snål med betygen :P Men det är iaf en lättnad. Alltså att det är över. Nu kan jag fokusera på det andra. PUST.

Har varit sjuk i två dagar nu. Tror det beror på de sömnlösa nätterna och all stress inom mig. Stress över skolan, mina vänner och att jag inte träffat mamma på en månad nu, och vet inte om jag kommer hinna. Okej, vi ska dit i helgen. Men det är bara några timmar. Tyvärr.

Nu är jag spyfärdig. Åh, måste gå till skolan imorgon! Annars dör jag! Typ. Jag får iaf frånvaro och dessutom kommer Madde få damp om hon inte får in mitt arbete. GAAAH! Någon som vill begrava mig levade? Så jag slipper allt det här?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback