Old friends, new memories.

Imorgon gäller det. Då ska vi fira Ida!! Stenhårt. Det bästa är ändå att vi kommer vara det gamla gänget, dvs. Ida, Cicci, Patrik, Robban och jag. Like old times. Naaw, kommer ihåg när Ida och jag var ett lag, och Robban och Patrik var ett lag och vi cyklade runt i heeeeela Hyllinge. Vet egentligen inte vad leken gick ut på men vi var helt galna. När Robban och Partik gick hem så började Ida och jag istället jaga glassbilen... Det var liksom vår fredagslek eftersom glassbilen alltid kom på fredagar. Detta ledde till att vi fick vars ett refleksarmband av glassmannen :D Så han kunde se oss menade han. Ida och jag hade liksom inga föräldrar som sa " va hemma innan det blir mörkt blablabla" utan det var mera "gå ut och störa er någon annanstans". HAHA, okej inte riktigt så... Sen kom Cicci in i bilden... oooooondskafulla Cicci. Åh guuud vad jag hatade henne. "Liksom, vem tror hon att hon är?! Komma här och ta min Ida". Det slutade dock att jag föll pladaskt för henne och vi tre blev de tre musketörerna, de tre vise kvinnorna - eller som vi kallar oss, IdSaCi. Töntigt? Ja, varför inte. Men hallå?! Vi va kanske 10-11. Och man kan inte ändra "tradtionella namn" bara sådär. Har alltid varit IdSaCi, så varför ändra? Yeeeah, old times.

Men nu är det nya tider! Alla är myndiga och alla är festsugna! Självklart kommer gänget att fyllas på med nya människor och det är bara kul. Synd att Nikuu skulle till Stockholm just denna helgen bara. Iaf... nya tider = nya minnen, och förhoppningsvis blir morgonkvällen minnesvärd. ( Gäller inte Robban då han ska supa bort alla sina hjärnceller ).

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA vilka minnen vi har tillsammans! :D

2009-01-23 @ 07:13:12
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cicci

Underbart inlägg som jag måste länka till. Jag längtar bara till ikv!

2009-01-23 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback