Lack!

Faaaaaaaaaaan! Glömde min väska i hallen, så klart hade valpen gett sig på den :@ Eller ja... den hade rotat ur alla grejor och beslutit sig för att min skolbok om svensk politik är ond, så han slaktade den. Såg plånboken jag fått av Nikuu på golvet och höllt på att brista i tårar, men insåg ganska snart att den var hel. Allt annat var helt... förutom den FUCKING boken. Så nu måste jag ersätta den.. och det blir nog sisådär 300 spänn. FAN! Jag har inte råd med det!!! Så nu sitter jag och funderar... Malins valp - hennes fel. Fast det var ju jag som glömde den i hallen - så mitt fel. Men jag lägger ju den alltid där och ingen hundfan har tagit den då - alltså tänkte jag inte på det. Fan vi får betala 50/50 ;D MAHAHA! För som sagt... Jag kan inte hosta upp tre hundra spänn bara så där. Självklart ska jag inte säga ngt till läraren utan ska försöka singra mig undan... Ni vet alla ursäker "Den är hemma" " Den är i  k-stad och jag ska inte dit på ett tag".

Ironiskt. Ni vet den äldsta ursäkten till varför man inte har sin läxa? "Hunden åt upp min läxa!" HAHA. Tänkt om det hade varit en LÄXA som valpen bet i sönder istället, vad underbart det hade varit. Slänga fram sönderslitna papper på bordet och säga "Varsågod. Jag har gjort läxan, men hunden åt nästan upp den, nu är det upp till dig att läsa den!" ÅHH, vad underbart!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback