24 timmarsjobb.

Klockan är snart tolv och vad gör jag? Jo, sitter med mitt statsvetenskapliga arbete om miljöpolitik. Det är intressant att läsa, men jävligt dygt att skriva. Man ska skriva om meningar, formulera om i sina egna ord, läsa mer text oxh formulera ännu mer text, gå igenom minst tre böcker på cirka 400 sidor. Och klara ska vi vara vecka 4. Det är vecka 3 nu, vilken innebär att det ska vara inlämnat nästa vecka. Damn. Dessutom vill det inte riktigt funkar med en bild som jag gjort, helt själv ;D HAHA. Bild och bild, snarare tabell över miljöbalken. Den blev bra iaf, den vill bara inte vara där jag placerade den. Typiskt Word. Förutom att detta ska vara klart nästa vecka ska även mitt muntliga framförande på svenska C vara klart och inlärt. Den 5 februari ska jag lämna in en källkritisk bokrecension. Jag har prov imorgon, eller övermorgon - alla är inte ense där. Psykologin ska vara klar på fredag (!) och vi har inte gjort ett skit. Filosofin ska väl också vara inlämnad snarast, men den tänker jag ta det lugnt med. Nu kom jag även på att jag har muntlig redovisning i svenska B den 20:de, på Idas födelsedag. Så, har jag fått ert liv att se lite ljusare? HAHA. Annars kan jag även slänga in att jag har inlämningsuppgifter jag inte lämnat in till religions lärare, och jag har ingen aning om vad det är x) HAHA. Nä, nu är jag sjukt deprimerad, men ska försöka jobba med psykologin.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback