What's wrong?

Mår fortfarande liten dåligt... Vet inte vad det är för fel! Känner mig väldigt bakis. Går lite upp och ner också. Ena stunden mår jag dåligt andra mår jag jättebra. Aja, jag är iaf bättre än igår :)

Malin håller för tusende gången på att göra om där nere i vardagsrummet. Nu blir det minsann ännu vitare och nya möbler. Kommer säkert bli jättefint, men jag förstår inte hur hon pallar. Själv hatar jag förändringar, är väldigt konservativ när det gäller sånt. Att ändra typ vart femte år är väl okej, men inte fem gånger om året :P HAHA! Det är min syster i ett nötskal :)

Idag fick jag tummarna ur röven och arbetade lite på Nikuus och mitt projektarbete som förövrigt går väldigt långsamt. Det enda jag gör är att läsa, läsa, läsa... Men idag har jag faktiskt skrivit lite på hemsida. Jag påstår inte att det blev bra, men då går det iaf framåt. Nikuu är väldigt duktig på att designa, så jag överlämnar allt sådant till henne. Min hunny det! Loveu!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

ah din hunny!^^ Du har skrivit på tips och råd , good girl! Love u!

2009-02-19 @ 21:16:28
URL: http://rikuu.blogspot.com
Postat av: malin

Jag vet att jag är knasig.. men jag vill ju bara att det ska bli riiiiktigt bra ju o då måste man ju testa sig fram haha =P

2009-02-19 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback