God morgon!

Sitter här och har precis ätit frukost, vid datorn, vilket är mot mina pinciper, men då jag var tvungen att skriva på mitt arbete fick jag tänja lite på gränserna. Jag är snart klar faktiskt! Totally amazing. Trodde jag aldrig. Jag har slutsatsen kvar vilket kan ta ett tag för mig att skriva eftersom jag är urkass på att skriva slutsatser, men vi får hoppas att det går bra. Förövrigt ser arbetet ganska bra ut. Många fotnoter och relativt bra svenska. Har inte tid att läsa igenom det för att rätta.

Har muntlig redovisning på psykologin nu kom jag på. D.v.s. om Nikuu dyrker upp... Får nog sms:a henne så jag är förbered med ett försvar mot Maria. Men fort nog öva lite på talet iaf, inte för jag kan göra det eftersom... nej vänta... Jag har ju powerpoint på min usb, FUCK! Men nej. Då har ju inte Nikuu något att redovisa så det går ju inte :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars hun^^

2009-02-04 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback