En kastrerad Ozzy.

Nu är Ozzy hemma från veterinären. Kulorna är borta och han har en tratt runt halsen. Precis som i somras. Ja, och jag är skadad för livet. Nu när han har tratten igen får jag för mig att han har jätteont i halsen, eftersom sist han hade tratten var han skadad i halsen. Iaf, så tittar han lite surt på mig, men kan kan alltid muta honom med mackor och sängen. Gärna lite choklad med :) Får hoppas han är sig sjäv snart.


Från i somras, när han hade sond och tratt och morfinplåster. Nu har han bara traff och lite plåster runt kulorna. Stackars Ozz, kan inte vara kul att förlora sin manlighet!

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: Cc

STACKARE!

2009-02-13 @ 12:43:38
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback