Dagens.

Idag har jag för engångs skull gjort en hel del. Jag va ute och cykla med Ozzy, vilket kanske inte gick sådär jättebra, men vi tog oss hem utan några som helst skador. Efter det kom mamma och du gick vi en runda på fältet där vi mötte kanske många hundar. Gick jättebra trots att vi hade hundarna lösa faktiskt! Sen gick vi upp mot parken och hem. Sen kom Kjelle och jag bjöd på kaffe och bullar. Hehe... jag och jag. Mamma gjorde kaffet och det var hennes bullar jag bjöld på, men det är väl inte så viktigt ^^ Sen har jag även pluggat lite, inte lika mycket som jag hade velat men ändock.

Alltså. Melodifestivalen... Vad i helvete är det för skit? Alla låtar låter ju som andra låtar som redan finns och dessutom suger alla. Okej, vissa va väl helt okej, men det blir inget "wow" liksom. Jag har sagt i hundra år att "nu ska jag sluta titta på melodifestivalen" men det blir alltid någon delfinal man ser på. Men jag förstår inte varför. Och årets värdinna, Petra Mede! OMG! Hon tror att hon är rolig, men hon är INTE rolig. Motsatsen till rolig faktiskt. Såg henne på Raw och hon SÖG! Varje gång hon drog ett skämt var det ingen som skratta så hon drog ett till och ett till. Vägrade fan lämna scenen innan hon fått publiken att skratta. USCH, säger jag bara. Björn Gustavsson ska det vara, som förra året, eller var det förr förra. What ever, han va iaf rolig!

Btw, har världens träningsvärk i magen efter SP-dagen. MY GOD! Trodde inte man kunde få träningsvärk av att stå på ett ryggstöd med 13 andra personer runt om en som står på fyra stolar. SHAJT!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback