Bad mood.

Igår kom jag hem från mamma och såg fram emot att lägga mig i min nybäddade säng som jag hade gjort på fredagen. Först så satte jag mig förstås vid datorn för att kolla om något roligt hade hänt och efter det skulle jag lägga mig. Men se det kunde jag inte! Det första jag upptäckte var kattkräk mitt på golvet, och sen hittade jag det i sängen! USCH!!! Så jag tog bort det och lakanet för att sedan lägga mig. Men se det kunde jag inte! Nä, för då upptäckte jag att täcket lukta piss! Kattpiss! Så jag fick även ta bort täcket, men det var även kuden som luktade. "Nu kan jag väl ändå lägga mig" tänkte jag. Men se det kunde jag inte! Nä för kattapisset hade även kommit på bäddmadrassen. Vid det här laget var jag så arg på Malin att jag slängde all tvätt utanför hennes dörr. ( Detta fick jag sen skäll för eftersom hon hade nästan "slagit ihjäl" sig på det. Iaf, så satte jag på tv.n för det kanske kunde lugna mig lite, men då såg jag att det även fanns kattkräk under mitt bord! AAARGH!!! Så då fick jag även ta det. Så nu va frågan. Vad sov jag med?! Jo, tre kudar hade klarat sig så det var inga problem. Men sen hade jag ju det andra. Jag vill inte riskera att Jasse vaknade så jag sket i att ta extra täcket utan fick ta en filt där nere. Sedan ta jag morgonrocken som ett lakan att ligga på. Så låg jag där och frös hela natten, vilket gjorde att jag senare försov mig.

Jag trodde att denna mardröm var över på morgonen, men när jag skulle ta fram kläder såg jag att det fanns ännu mer kattkräk i min nytvättade tvätt som Malin hade tagit upp från källaren. JAHAA?!!!! Jävla kattkräkpisshelvetedjur. Ska aldrig ha en katt, ALDRIG!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Menaida

Jag förstår dig:) har aldrig riktigt fattat vf folk vill ha katt:P

2009-02-09 @ 19:20:50
URL: http://shoortiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback