Gott nytt decennium!

Inte nog men att det kommer bli ett nytt år, det kommer även bli ett nytt decennium. En härlig, fräsch start tycker jag. Jag skulle inte vilja påstå att jag har ett nyårslöfe, men jag ska definitivt ändra på saker och ting. Bl.a. SKA jag få tag i ett jobb.

Jag hade sett framemot att fira det nya året med mina vänner, men då det uppstod komplikationer firar jag istället med syster. Det var jum länge sen hon och jag festade ihop, så måste erkänna, ju mer jag funderar på det detso mer ser jag framemot kvällen. För en halv timme sen var jag nästan gråtfärdig. Men min mamma säger ju att man alltid ska se det från den ljusa sidan. I allt det negativa finns alltid något positivt! Och så är det ju... för det mesta. Allt har ju faktiskt ingen positiv verkan.

Positivt: Malin, Jasse, goooood mat, slippa resa, spara MASSVIS med pengar.
Negativt: Missa god mat, träffa flickorna, nytt folk.

Men jag vet att jag kommer ha kul här i Klippan. Det har jag alltid!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback