Ekohallen+Rusta=Kärlek

I förmiddags åkte mamma och jag till Ekohallen för att handla en födelsedagspresent till vår Min, som hon kallar sig själv, lilla Jasse. Efter mycket om och men tror jag vi hittade den perfekta 2-årsfödelsedagspresenten! En liten dockvagga med Hello Kitty på. Jasse gillar ju Kitty. Och dockor. Ännu har hon inga riktiga dockor, men hon får använda sina gossedjur istället. Jättesöt var den iaf. Älskar att handla till småbarn. Det är så lätt. Eller, inte lätt, men det finns mycket att välja mellan.

Bara två timmar efter det vi kom hem ringde Hanna och bad mig köra henne till Rusta då hon skulle köpa en julklapp till far sin. Och minsann att den fanns kvar! Sen fick jag en ask choklad av henne som tack för skjutsen, men det gör jag ju så gärna :) Även om mamma inte tycker om när jag kör när det är mörkt. Första gången idag, faktiskt! Som det har varit riktigt mörkt. Men det var bara mysigt.

Nu är jag färdig. Hade det inte varit för mitt sömnproblem så hade jag sovit nu, fram till åtta. Men istället får jag roa Er :) Känn Er priviligerade!

Brumbrum!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback