Pirrar i magen.

Den stora dagen kommer i rasande fart. Jag hinner själv inte med och allt verkar så absurt. Jag? Körkort? Bil? KÖRA? Det är väl inget jag är ämnad för att göra. När jag var yngre var jag så inriktad på att aldrig få körkort eftersom jag inte hade någon att övningsköra med. Av någon anledning trodde jag att det var jätteviktigt, men det är det verkligen inte, så länge man har pengar. Jaja, nog prat om körkort. Det är väl det enda jag pratar om nuförtiden!

Helgen tillbringade jag hos mamma. Jag behövde verkligen komma ifrån Klippan ett tag. Det hände inget särskillt föutom att vi hörde rådjur skälla - som en hund! Typ. Märkligt. Men som sagt, mycket mer hände inte. Men det är skönt att komma i väg, och få vara ute i skogen. Plocka lite vilda hallon och mumsa på det. Kanske ett snabbt dopp i Immeln. Som att dö och komma till himlen ungefär, HAHA.

I'm so happy! Christina kommer till Skåne på måndag och ska hälsa på mig eventuellt på onsdag! Vi har inte träffast på snart 2 år, så vi har mycket att ta igen! Det ska bli så kul, Christina är alltid rolig att hänga med. Kommer ihåg när vi tog bussen hem från en fest i Ängelholm, aspackade! När vi hoppade på 520 bad chaffören sätta oss längst fram i fall att han skulle behöva stanna så vi kunde spy! HAHA. Men vi var självklart inte SÅ fulla, vi var bara väldigt glada och omogna! Det får man vara. Tyckte vi iaf. Åh vad skoj det ska bli!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback