Ängelholmsfest.

Min fredag började med en tur på stranden med mina allra bästa vänner. Låg där och stekte oss och pratade en massa strunt och skattade därefter, alltså det vanliga. Efter en trevlig stund åt vi på Bomb tillsammans med Jasmine. Öhm "stora" Jasmine. HAHA. Där satt vi och snacka om att det var ljusfestival och hemmafest i Ängelholm och beslöt oss att vi skulle sticka in. Så jag skyndade mig hem för att genast åka tillbaka till Helsingborg och därífrån ta tåget till Ängelholm. Fast det blev tågbuss. Går inte in på detaljer.

Väl i Ängelholm förfestade vi hos en som hette Martin, typ Fredrikas på G eller vad jag ska kalla det. Vettetusan. Spelade pyramiden för att komma igång. Alla var jättetrevliga, vissa kände jag ju redan som Lilleman och Pär. Bablade på och fotade. Tyvärr fick jag inga egna foton eftersom kameran var hemma. Batteriet är jättekonstigt, tar slut direkt fast jag inte använt den. Weird. Iaf, fick några grymma bilder när vi krokar armarna och dricker, tror även när jag shotar med killarna. Fan, även om jag stod på tå kom jag inte upp i deras nivå ^^ Så vid andra shoten fick de böja sig istället, HAHA. Efter detta drog vi ut och gjorde stan osäker. Var ganska dött, men det brydde inte vi oss om, vi hade kul vilket fall som. Efter några incideser gick vi tillbaka till lägenheten för att efterfesta. Men Martin börja städa, Pär däckade och de andra hade gått hem. Så Cicci började rita på den sovande Pär och jag uppmanade henne. Läppstift, mascara och kajal - så het han blev. Åh gud, stackars kille när han gick hem lördagmorgon.

Jag bjöd på frukost när vi kom hem till mig och när flickorna gått gick jag och la mig, vakna, åt pizza och gick sedan och lade mig igen. Jag sov från halv 7 till 9. Inte i ett sträck, jag vaknade imellan åt, men jag var helt bestämd att jag inte skulle gå upp halv 7 på morgonen. Damn, aldrig sovit så mycket i hela mitt liv, och aldrig så bra som den natten.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback