That's that!

Nu börjar träningen på allvar! Malin och jag gick... vetefan, långt iaf idag. Var ute i cirka 1,5 timmar! Benen är helt ömma och stenhårda. När vi kom hem stack vi till affären för att köpa grejor till smoothis. Yumma! Så om jag orkar ska jag gå en runda imorgon med Ozzy också för att komma igång ordentligt. Och går det rikigt bra kanske jag till och med börjar springa!

Malin och jag har även gjort en del. Nada godis och glass i veckorna, bara på helgerna! Får se hur länge vi klarar oss denna gången med tanke på hur många gånger vi har sagt det. Men sommaren närmar sig om man vill ju se vältränad ut, så jag ska kämpa in i det sista!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, lycka till. Jag försöker iallafall träna två gånger i veckan. Men kommer du på förfest hos mig imorgon? och sedan utgång? :D:D

2009-04-02 @ 19:58:53
URL: http://mrsmarg.devote.se
Postat av: Hanna !

Bara för att du redan har den snyggaste kroppen någonsin? :O

2009-04-03 @ 07:13:24
Postat av: Malin

Jag ska oxå KÄMPA!!!!!

2009-04-03 @ 07:34:12
Postat av: sanne

Jag har den glassigaste kroppen någonsin :D

2009-04-03 @ 18:08:16
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback