Semester.

Imorgon blir det semster. HAHAHA. Nej, men jag, Jasmie och hundarna ska till mamma för Malin och Daniel ska på kryssning, dummingarna ( Hanna vet nog varför jag tycker det ). Iaf så åker de imorgonbitti(?) och då måste vi redan vara i Mjönäs, alltså tog jag ledigt från skolan imorgon.

Idag hade vi värdegrundsdag i skolan. Och jag bara bablade på. Blablabla, Dafina sa att jag snackade mycket. HAHA. Kommer från henne! Iaf så pratade vi om mobbning och kränkning, men kom tyvärr också in på orden ondska och godhet. Och dessa ord kan man inte prata om med Hanna Linnea om för hon är stark bestämd i att dessa ord inte finns, eller att man inte kan vara god eller ond. Beror ju på hur man ser det menar jag, men neeeeej. Ondska finns inte, säger hon då. Jag blev illa mående och hölt tyst om det ämnet.

Vi såg också en tysk film. Diewelle, Vågen. Kanske ni har sett den i engelsk variation? Iaf så handlar den om en klass som ska läsa om autokrati. Jätteintressat. Man blir lite smått psykad. Rekommenderar faktiskt, trots att den är på tyska.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Dummingarna????? What the fuck!!!!!

2009-04-20 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback