It's history, it's a mystery.

Suttit här i snart en timme för att hitta mer (!) fakta om Palme-mordet. Arbetet ska vara inlämnat nästa vecka. GASH. Ögonen går i kors och jag vet varken ut eller in. Och jag trodde att detta skulle vara lätt! Tji fick jag. Snart ska vi ha svenska C men vi ska inte ha svenska C, hur man nu får ihop det. Vår lärare är snål, det något jag förstår.

Snart hemma änyway. Ska åka inlines och få träningsvärk, härligt! Och äta min bakade potatis, eller om den e förstörd ( vet ej om malin la in potatisen i kylen ) blir det kycklingsalladen jag gjorde i lördags. Mådde illa av allt godis jag hade ätit så kände för något nyttigt. Åh gud vad sugen jag blev nu. På både och, men främst BAKADPOTATIS!!

/ sanne matvrak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback