Dagens.

Dagens!

Min dag har varit bra. Varit på Elgiganten och ( tydligen ) fått en ny laddare till lånemobilen som vägrade funka. Malin köpte en ny damsugare (!) som funkar jättebra. Mycket bättre än det gamla möget. Efter det var vi på City. Handla maaat! Hejade på Susanne och sen körde vi hem, helt matta. Jasmine också, som sprang runt på Elgiganten som en galning, sötnosen. Ikväll blev det Gossip girl, bakad potatis och äppelkaka med vaniljsås, mumma! Gick säkert upp 3 kilo! HAHA.

Allt detta innebär att jag inte pluggat ett skit, YEY! Men det var jag värd, tycker jag. Det får jag helt enkelt ta igen imorgon. Snart blir det bingen, Jasmine rastade sin moster ordentligt idag med hennes springande.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback