Ven=förkylning.

I måndages var klassen på Ven, som för övrigt var mega tråkigt. Det enda vi gjorde var att gå en halv kilometer, och sen satt och förs på en bänk, efter det lade vi oss på asvalten nere vid hanmen, vilket antagligen lede till min nuvarande förkylning, aldrig tidigare i mina 18 i livet har jag haft så här ont i halsen! Jag hostar och hostar, tar halstablett efter halstablett, glass efter glass, te efter te, men INGET hjälper. Bara för stunden. I morgon ska vi ta klassfoto, vi ska vara överklass/nördar. Men är inte säker jag orkar med hela dagen. Men ska försöka vara med så mycket som möjligt. Redan missat en dag.

Btw, det hände faktiskt något riktigt trevligt EFTER Ven resan. Jag träffade nämligen Ida, och hon är det alltid lika trevlig att träffa :) Så helt åt skogen var ju inte dagen trots allt!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback