Homealone.

Just nu är jag helt ensam. Fram till 11. Sitter och snackar med Cicci på msn. Vi vill åka någonstans under lovet, men än så länge vet vi inte vart. Måste kunna sova någonstans. Men vi vet däremot att vi ska shoppa på fredag :) Så långt i planeringen har vi kommit. Pogie vill också göra något med mig på fredag, men vet inte vad det va hon ville göra, dra till teh tivoli möjligtvis... But I don't know about that. We'll see. Beror på om jag e på festhumör. Som det känns just nu är det verligen inte så. Vill bara krypa ner under mitt varma täcke och glo på något på tvn.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HEEJ!



Sitter här med Pernilla och pratar om vad vi kan göra på lovet. Vi tänkte att vi kanske kunde ha tjejkväll hos Jasse, för hennes mamma är bortrest. Sen kanske vi kan åka till malmö med bil och shoppa, äta.. tja hel dagsutflykt du vet :) Vore mysigt, eller vad säger du? puss

2008-10-23 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback