Sunshine, I need Sunshine.

And now I've got some ;D Ska ju bli fin väder hela helgen :) Så man vill ju sitta ute, men har värsta arbetet som jag måste göra klart, annars får Mats damp på mig och jag får IG. Så är han så snål med betyg så man måste göra skiiiiiitbra i från sig om man vill ha ett VG, men nu pallar jag inte det, kommer ändå bara få G i historia B. Whatever... Konmmer få hyfsade betyg i ämnen jag gillar :) Det e ju huvudsaken kan jag tycka.

Ska nog till Hbg idag iaf, för att träffa Cicci ;D Ska kanske käka på resturang och lite sånt dära. Hmm, kanske kan gå ner till stranden? Fast jag har inte hunnit vaxa mina ben /; Så kanske inte :P Ska beställa tid på någon salong nu i veckan. Bäst om man gör det där. Okej, så kanske inte strand, men man kan ju gå runt i stan lite. Det e är alltid kul. På tal om stan måste jag nog kolla mitt konto om jag har pengar... så nu ska jag bara hitta dosan som Malin gömmer hela tiden..... *Pust* Vart kan hon ha lagt det?

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: nana

du var konstigt i fredags -_-'

2008-05-16 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback