Party party :)

Fick vara en smily på rubriken eftersom det har varit ett fantastiskt lov! Det började redan på onsdagen, då Nikuu och jag stack till Ä-holm för att käka pizza, med pojkarna, men blev väl inte som vi tänkt oss. Vi käkade och så där och sen skulle vi dra till brasan på stranden tillsammans, men så blev inte fallet, så jag stack till Hbg för att träffa Cicci och hennes gäng ^^ Måste säga att det är ett mycket trevligt folk. Iaf, så blev det väldigt flummigt. Men efteråt stack vi till MacDonald's och sen gick Cicci, jag och Pernilla in på Crom. Bara Cicci och jag var 18 så vi köpte tequila, men eftersom Pernilla va med så köpte Cicci en till henne också. Fick en sådan där varm känsla i kroppen ;D Men det va ju så dyrt så vi stack hem till Ciccis kompis David och Rikard, det va väl så de hette? Där spela vi Monopol och drack Cider till 2 på morgonen, sen tog vi bussen hem, så jag va hemma runt 4, men det var definitivt värt det ;D

Tosdagen sov jag bort, bokstavligt talat.

Fredagen satt jag hos Vio från 10 till 15. Fixa håret så nu är det nyfärgat ;D Mörkbrun med blond slingor. Och jag behövde inte betala en krona! Hon e så snäll Vio. Ni ska se frisyren hon ska göra på¨mig den 25 maj. Det e sååå fin! Och med slingorna blir det ascoolt! Ska be henne fotografera det då.

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: nn

va kul att du hade trevligt i ons =)
har du sagt att mitt namn stavas precis Natth...blah blah till andra ? >_

2008-05-04 @ 00:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback