Lily Light.

Yupp, det är vad mina namn betyder. Sanne = Lily = lilja, Helena = Light = ljus. Ganska kul att kolla upp vad namn betyder :) När man har lite tråkigt och inte vill göra sin hemläxa ^_^
www.babynames.com & www.behindthename.com/ <------  kolla in sidorna! Skriv i era blogg vad ert namn betyder.

Fick reda på resultatet av MaBNa idag, och godkänt fick man ju :) Så nu behöver jag inte gå på fler mattelektioner eftersom jag inte ska läsa MaC, dum om man gör det ^^ Ta inte illa upp Nikuu ;P Får snart reda på EngB också. Hatar egentligen betyg, är glad att staten ska byta till bokstäver istället även om jag inte kommer bli påverkad av det... men bra för nästa generation.

/ sanne andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback