Pretty Wether.

Vilket underbart väder vi har idag! Jaa, tillräckligt fint. Visst, det har regnat itsy bitsy, men annars har solen tittat fram ganska mycket. Jag fick dra upp bakisMalin ur sängen och gå ut en runda, så vi var borta i nästan två timmar, men när vi kom hem tittade vi på film (Alvin och gänget, jättesöt film ^^) så jag åt glass, vilket betyder att jag måste ut och gå igen. Bara för att inte få dåligt samvete, HAHA. Det är ju faktiskt mycket finare väder nu än vad det var tidigare idag, så jag ska ut med Ozzy, igen. För tredje gången faktiskt. Ska ju skärpa mig med allt nu. Aja, ska gå ut nu (och försöka få med mig Malin, tror ej att jag kommer att lyckas).

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: n.n

besök den ^^

2008-03-23 @ 22:47:39
Postat av: n.n

www.rikuu.co.nr

2008-03-23 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback