Free day of.

Studiedag idag, men ändå känns det så hemskt. I fredags så krockade en bil vid Vedby kyrka, där Jasmine döptes förra veckan. 2 dog, och de va från klippan, 4 andra blev skadade. Killarna va mellan 22-16. En av killarna kände Malin. Han var 22 år, och var pappa. De andra killarna gick på min skola, så de har haft skolan öppen för eleverna, men jag gick inte dit. Jag är rädd att jag kände dem. Tänk om det är några fån min klass? Man vet ju aldrig. Allt hände så plötsligt också. De fick sladd på bilen, sen va allt över. Det fårn en verkligen att tänka. Min bror fick sladd för några månader sen, men han klarade sig utan några skador, bara bilen. Tänk om detta hade hänt honom. Vad skulle jag gjort om han inte hade klarat sig?! Malin mår inte så bra nu heller. Detta får henne verkligen att tänka, hon vet hur de som förlorat dessa killarna känner. Jag har ändå inte förlorat någon vän, men än vid att flyttar jag varit med om. Jag hoppas verkligen det inte var någon jag känner.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback