IdSaCi.

Ett tag trodde jag att IdSaCi va slut, att det aldrig skulle vara vi tre igen. Men jag hade så FEL! Igår träffades vi, alla tre, och det va som vi aldrig hade lämnat varandra. Vi snacka oavbrutet, kramade om varandra och hoppade som töntiga tjejer när vi såg Ola live. Sånt som vi gjorde förr. När vi var oskiljaktiga. När vi va IdSaCi. Bästa vänner, i vått och torrt. Nu när vi har tagit upp vår vänskap igen, så tänker jag inte släppa dem så som jag gjorde förr. Jag vet att vi inte kan ses varje vecka, kanske inte ens varje månad, men vi kommer nog ses mer nu. Nästa gång blir redan nu på fredag, Malmö festivalen, och nästa fredag, Helsingborg festivalen! Ska bli sååå kul :)

IdSaCi <3


Ozzy kanske kommer hem idag ;D Min bebis mår mycket bättre nu, pigg och glad som han brukar vara. Så vi kommer antagligen hämta honom innan 3, för sen ska Daniel jobba. Är helt överlycklig! Känns så tomt när jag går upp på morgonen och min bebis inte finns där och hoppar av glädje. Vi brukar sitta på det håriga golvet och bara kela. Nu ska jag göra det ännu mer. Ozzy är mitt allt, min bästa vän. My soulmate <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Underbar text om oss Sanne. Du vet att ni alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta.

2008-07-19 @ 11:33:26
URL: http://poj2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback