Fallawaysleep.

Sover så dåligt nu när det är sååå mkt i skolan. Vi har massa uppsatser och prov och tester.... Vet inte varför jag sover så dåligt när det blir så här, är väl stressad. Man har ju en inre känsla man inte känner till. Jag märker det ofta. Det går inte att förklara, men det finns där. När man har läst psykologi tror jag man förstår. Nikuu&I understands ;D

Skolan idag.. Ja du, missade spanskan.. men gick iaf till historien, men mest för att boka tid med Mats.. sen upptäkte jag att jag bokeade en tid i mitten av idrotten, så den missar jag, tyvärr.. har simning ju, min sport ^^ För övrigt va det ganska okej.

Just de ja. Skaffa leg. idag. Måste ju ha till min 18-årsdag ;D WOHOOO! Men fyfan vad ful jag blev på fotot ;/ Skiiitsamma. Det e fixat nu så jag frå det om en vecka :) Juuust de ja. Det va Lindas pappa som hjälpe med med leget. Kind cool huh? För övrigt var Linda en klasskompis i grundskolan som jag umgicks med ett tag, men förstår inte varör ;s Cpe va hon. Jag umgicks någ mest med henne för Ida gjorde det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback