18-årsdagen.

I fredags fyllde jag år så Malin och Emma tog med mig ut till hbg där vi festade tillsammans för första gången. Malin bjöd mig på allt ^^ Hihi! För gick vi på en jättefin fondue resturang, Nikuu vi måste käka där när vi är rika ;D Där fick jag betsälla min första stark cider! Tjohooo. Kändes najs :) Maten där va jättegod och personalen va jättetrevlig till skillnad från vissa andra resturanger.
Efter maten gick vi till Crom (gamla snaps) Där hade vi tänkt att förfesta, men vi hade så kul att vi stannade ;D Annars skulle vi gå till the tivoli. Men vi hade kul där vi var. Drack och dansade ^^ Det gick riktigt hett till. Men som vi sa när vi vad där. What's happen there, stays there. ^^ Mohaha. Nää, så kan jag nog inte skriva, då tror ni säkert att det hände något "konstigt", men det gjorde det inte. Så pusshej (a)

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback