Stackars Ozzy!

Guuuud ni ska se min hund just nu. Helt nerdrogad. Ni förstår, Ozzy är en väldigt nervös hund och han klara verkligen inte av alla raketer så här runt nyår. Därför måste vi droga honom varje år. Och för en liten stund sen hörde jag Ozzy bakom mig så jag vände mig om, och stackaren kunde inte gå och han vågade nog inte lägga sig ner så jag fick hjälpa honom. Så låg vi på matten ett tag och bara mös. Sen gick jag upp igen för att stänga grinden så han inte skulle trilla ner för trappan. Så klart hade han hunnit ställa sig upp då, så istället gick vi in på mitt rum, så nu nannar han sängen. Lilla Ozzy kom knappt upp, men verkar som han sover nu.



Guud, jag hatar folk som smäller raketer INNAN det är nyår. Självklart vill jag också se alla fina raketer, men det räcker att man smäller i 10-15 minuter, vid midnatt. Man behöver inte börja idag! Jävla idioter.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

Awwhh... stackare! :/

2008-12-30 @ 19:12:12
Postat av: Ida

Ja, Patrik sa det tydligen. ni träffades på tivoli.. ;) hahah jaa.. :P



Gott nytt år! :D

2009-01-01 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback