So excited.

Idag kan jag säga "imorgon är det lov" och det känns för jäkla härligt. De här sita veckorna har gått fort, men samtidigt långsamt, hur det nu funkar. Trort att skolarbetet gått slött, medan allt annat bara sprungit iväg. Iaf, så fylls jag av en varm och lättad känsla.

Imorgon blir det ljusparty hemma och självklart ska jag köpa mig ett par ljus. Visst, det blir säkert dyrt eftersom det är "märkesljus" om man kan kalla dem det. Men dem luktar jäääättegott och jag vill inte missa denna opportunity. 

 / sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljusparty har jag aldrig hört talas om men det lät kul! :)

2008-12-19 @ 17:42:17
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback