Mellandagsrea.

I morgon är det mellandagsrea. Ska upp redan 8 så vi kan åka 9. Kanske ska upp lite tidigare. Om ni känner mig så går jag alltid upp förtidigt. Lite av min charm kanske ^^, Iaf så ska vi iväg då och handla för mucho dinero! Använder mina sparpengar till detta. Men så är det faktiskt så att detta ska bli en julklapp från pappa. När jag var yngre så fick jag alltid välja ut mina presenter själv så varför inte nu? Tycker jag förtjänar det och jag tror pappa hade velat det faktiskt :) Att jag för en gång skull unnade mig något. Ska självklart hålla mig inom rimliga gränser och ska bara köpa det jag veeerkligen vill ha. Inte bara för att det är billigt-metoden. Vi får se vad om händer. Kanske vi ses :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback