Hett.

Gud var jag htar att vara sjuk. Im fredags kväll fick jag kramper i hela kroppen som gjore skit ont. Så jag tänkte "Går jag ut en stund med Ozzy försvinner det säkert" Men neeeeeeej, det blev 10 ggr värre. Så jag la mig i badet, med säkert 50 grader. Då slutade kramperna, men så fort jag steg ut badkaret började kramperna igen + illamående. Så jag gick och la mig i sängen med morgonrocken på. Då började jag svettas som en gris. När jag tog min hand på låret brände jag mig nästan. Somnade dock ganska snabbt. Sen vaknade jag vid 12 på natten och mådde jätteilla! Jag reste mig ur sängen och hela rummet snurrade. Tog mig sakta men säkert in till badrummet och blev liggande där i tio minuter till jag fick tillbaka balansen. Aldra värst var det när jag skulle mer för trappan för stegfanen rörde ju sig ^^ Kom ner tillslut och var påväg upp igen när jag insåg att jag hade glömt mobilen och en påse. Svort åt mig själv men gick ner, hela, snurriga väger ner. När jag väl var i sängen igen mådde jag så illa att jag inte kunde somna... tog nog två timmar innan jag somna. Fast när jag vaknade igen runt 6-7 så mådde jag jättebra! Vilken betyde att jag kunde julhandla! Köpte många fina presenter och sen träffade jag Cicci och Parre på Väla :) Cicci och jag har nog någon connection när det gäller att träffas slumpvis. Vi har träffats utanför Asian Trading, City Gross och nu Väla ^^

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback