Fuck it.

Har varit i skolan i 5 timmar nu utan att ha någon lektion. Svenska - inställd, historia - eget arbete. Men duktiga jag har gjort lite nytta. Har börjat på filosofi uppgiften och sen va Pogie och jag i byn och glodde. Inte på något vettigt men ändå. Vi har rört på oss iaf. Sen har vi spelar Guitar Hero på mobilen ^^ Börjar bli svårt nu när man ska använda så många knappar. Sen sov vi väl lite grann med ^^ Nästan iaf.

Jag tänkte plugga när jag kommer hem, men jag e så sjukt trött så jag kommer nog lägga mig i sängen och somna bums. Kanske kan få in lite pluggtid på kvällen. Kommer dock många bra program på tv:n idag. Först vänner, som man kan hoppa över, sen Ugly Betty, Desperate Housewives och sen Christine. HAHA, jag har inget liv. Men det gör inget :)

I går var jag så duktig :D Jag träna igen, för första gången på kanske 3 veckor. Har ju varit så sjuk så har inte dirket vågat. Sen beror det väl lite på lathet. Men nu är jag på G igen. Ska träna på onsdag och lördagmorgon. Ska bli ett träningsfreak ;D

Sen på lördag ska jag köpa julklappar. Vet vad ska ska köpa till några, medan andra är helt omöjliga. Typ som Nikuu och Kjell. Ja, Robban också, men verkar som jag har en plan i år :D Det kommer vara dyrt, men jag har nog aldrig köpt något till honom. Han önskar ju sig aldrig något och gör han det kostar det 3 000 spänn! Men tror han kommer bli glad över detta, hoppas jag iaf :) Sen ska han fan få sig förbannade kammar han önskar sig varje år ( på skämt, men i år ska han få det! ). MAHAHA.

Börjar om 15 min :D Sen kan denna dagen avslutas. 10 dagar till jullov!! :)

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: pogie

nu har jag hittat din blogg :D

vi är fan bäst på att fördriva tid vi! haha

2008-12-11 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback