Ullared.

Fiskarna 19. februari - 19. mars
I dag vore det en god idé att lägga lite tid på att få överblick över din ekonomiska situation, så att den inte går över styr.

Jajaja, lite sent upptäck, då jag spendera ca 2000 spänn på ullared.

Kul hade vi 5 iaf. Resan dit e dryg som fan, men vi kom fram. Hann knappt in i affären innan man hade lagt något i vagnen. Jag orkar inte berätta hela dagen men kan ju sammanfatta. Chris Daugthry-mp3-kläder-panik-1350+600+800-panik-gettingar-PANIK-netonnet-hem. Fattar du inte? Nähe ^^

När man kom hem skulle man packa upp allt och lägga det på sin plats, det e härligt. Efter det åt Malin, Daniel, Dennis och jag mat från 21.an. Jag åt mexicans ryggbiff med stekta potatis och rödvinsås, mums. Sen gjorde jag citronfromage, snacka om att man är mätt ^^, Kränkt mat nästan hela långa dan'.

Måste sova snart, varit uppe sen klockan 6 och har kanppt fått sitta. Pust.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback