Skolmat.

Läste i tidningen idag hur mycket pengar skolor lägger ut på skolmat i olika kommuner. Det var väldigt krångligt, för Klippan var den kommunen som la ut mest pengar varje år per elev, men ändå kom vi långt ner på listan när det gällde kronor per portion. Båstad var så klart högst där, de är ju snobbarnas stad ^^ Fast de la ut mindre pengar på sallad. Ja, det är märkligt det där med skolmat. Dessutom, måste billig mat var så, inte äcklig, men osmaklig? Idag va det dock ganska god mat, kyckligsallad. Det var nog stor efterfrågan på det, för utbudet var högt ( samhällslektionen har verkligen satt sig i mitt huvud, för en gång skull ). 

Förutom det så har det inte hänt mycket idag. Inte så många tankar heller. 
Jo, förresten, det satt en getting i mitt hår på psykologin, och gettingfobi som jag har satt jag blixtstilla och väntade på att någon skulle ta bort... Tog typ 10 minuter innan folket fattade att jag inte kunde ta bort det själv, dumma er säger jag bara! Jaja, gettingen dog tillslut, tack vare Emil, MOHAHA!

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback