Movienight.

Jag hade en sån konstig och läskigdröm i natt. Jag drömde om en film. Så här gick det till:

Det var en mamma som fick tvillingar, en flicka och en liten pojke. När hon såg barnen var hon så lycklig, men läkaren som hade förlöst barnen hade en mörk hemlighet.

Allt var helt underbart tills barnen blev runt 5-6 år. Då började flickan känna sig nervös inför sin bror. Hon tyckte att han tittare på henne med en mördande blick och varje gång han höll i något som kunde skada henne gick hon undan. Men hon sa aldrig något till någon, utan levde med den rädslan, dag ut och dag in.
En dag var flickan och pojken i köket ensamma då pojken tog fram en vass kniv. Han tittar på flcikan går börjar gå mot henne, kniven riktad mot henne. Hon backar och börjar sedan springa mot deras mammas sovrum. Hon berättar vad hennes bror gjort, så mamman går ut i köket, och finner pojken med två vanliga skedar. Ingen kniv i han närhet.


Sen hoppar allt i drömmen.

Mamman är på sjukhuset där hennes barn förlöstes. Hon ville prata med läkaren. ( Hon hade antagligen fått reda på att det var något fel med hennes son, så hon skulle kolla upp varför, jag har glömt ). När hon pratade med läkaren sa ha n att han hade något att visa. En röntgen bild. Först vissade han en bild på dottern. Hon var helt normal. Sen visade han en röntgen på hennes son. Men den bilden var inte normal. Det man fick se var ett monster. Ett monster med svart ögon och ryggraden stack ut. På bilden skrek han på ett skrämmande vis. ( Man kunde se exakt hur han såg ut på bilden, så vet ej om jag borde kalla det röntgenbild ). Läkaren berättade för mamma att hennes som var något fenomenalt, men han trodde inte det skulle bli ett problem. Men det var det. Nu är hennes dotter i fara.

Sen vaknade jag tyvärr, men hjärtat i halsen. jag trodde verkligen jag hade sett detta som en film. När jag väl hade vaknat vågade jag inte blunda eftersom det som hade fastnat på min näthinna var bilden på detta monster.

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Carro

shit, det där lät himla läskigt. Det lät mer som att du berättade om en skräckfilm. :O hehe / Carro

2008-08-07 @ 15:38:31
URL: http://carolinetolshagen.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Sanne, vad läskigt. /: Det här är en bra story, du borde göra nåt! :P

2008-08-10 @ 14:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback