Höststädning.

Har nästan "höst"städat idag, trots att det har varit superfint väder idag. Visst va det tråkigt att städa på en sådan här dag, men faktum är att när jag gick ut för att hänga mina kläder på tork, hade jag ingen större lust till att vara ute, ville bara bli klar med allt här inne. Rummet är nu nästan helt ren, jag är en sådan person som tar allt steg för steg, så allt jag gör tar väldigt lång tid. Men är nog klar imorgon x)

Efter min städning så gjorde jag hemmagjorda hamburgare med mexicans känsla. Gillar mexicansk mat förstår ni. De blev jättegoda med tanka på att jag gjorde att på måfå. Alltså utan mått, och hade inte ens allt man skulle ha (koriander) och tillsatte lite saker, så blev jättenöjd. Blev dock liiite tjocka, munnen räckte inte till. Nu är jag mätt, orkade bara en plus hemmagjorda klyfftpotatis. Jag är bigfan of hemmalagad mat!

/ sanne andersson.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback